حدیث رسول اکرم صلی الله علیه و آله

پویا بهاری

حدیث رسول اکرم صلی الله علیه و آله


 

حدیث رسول اکرم صلی الله علیه و آله:

سیأتی على أمّتی زمان یكثر فیه الفقراء و یقلّ الفقهاء و یقبض العلم و یكثر الهرج ثمّ یأتی من بعد ذلك زمان یقرأ القرآن رجال من أمّتی لا یجاوز تراقیهم ثمّ یأتی من بعد ذلك زمان یجادل المشرك باللَّه المؤمن فی مثل ما یقول.


بر امت من زمانى بیاید كه فقیران فراوان شوند و فقیهان كم شوند و علم بر گرفته شود و آشوب فزونى گیرد آنگاه از پس آن زمانى بیاید كه مردانى از امت من قرآن خوانند كه از گلویشان بالاتر نرود آنگاه از پس آن زمانى بیاید كه مشرك بخدا با مؤمن مجادله كند و سخنانى نظیر او گوید.
نهج الفصاحه ص 527 ، حدیث 1755


شهيدان زنده اند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: احادیث، ،
نویسنده : .....
تاریخ : پنج شنبه 29 خرداد 1393
زمان : 16:28


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.