مولای یا علی

پویا بهاری

مولای یا علی


قربون حضرت علی برم چقدر این مناجات آقا زیباست خدا ممنونم که شیعه علی هستم هزاران هزار هزار بار به اندازه بزرگیت شکر

مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْمُعْطِی وَ أَنَا السَّائِلُ وَ هَلْ یَرْحَمُ السَّائِلَ إِلا الْمُعْطِی مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْحَیُّ وَ أَنَا الْمَیِّتُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَیِّتَ إِلا الْحَیُّ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْبَاقِی وَ أَنَا الْفَانِی وَ هَلْ یَرْحَمُ الْفَانِیَ إِلا الْبَاقِی مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الدَّائِمُ وَ أَنَا الزَّائِلُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الزَّائِلَ إِلا الدَّائِمُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الرَّازِقُ وَ أَنَا الْمَرْزُوقُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَرْزُوقَ إِلا الرَّازِقُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْجَوَادُ وَ أَنَا الْبَخِیلُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْبَخِیلَ إِلا الْجَوَادُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْمُعَافِی وَ أَنَا الْمُبْتَلَى وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمُبْتَلَى إِلا الْمُعَافِی مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْكَبِیرُ وَ أَنَا الصَّغِیرُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الصَّغِیرَ إِلا الْكَبِیرُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْهَادِی وَ أَنَا الضَّالُّ وَ هَلْ یَرْحَمُ الضَّالَّ إِلا الْهَادِی مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الرَّحْمَنُ وَ أَنَا الْمَرْحُومُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَرْحُومَ إِلا الرَّحْمَنُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ السُّلْطَانُ،
مولایم اى مولاى من،تو عطا بخشى و من سائل،آیا رحم مى‏كند به سائل جز عطابخش؟مولایم اى مولاى من،تو زنده‏اى و من مرده‏ آیا رحم مى‏كند به مرده جز زنده؟،مولایم مولاى من تو باقى هستى و من فانى،آیا رحم مى‏كند به فانى جز باقى؟،مولایم اى مولاى من تو پاینده‏اى و من از بین رونده،آیا رحم مى‏كند به از بین رونده جز پاینده؟مولایم اى مولاى من،تو روزى‏دهنده‏اى و من روزى داده‏شده،آیا رحم مى‏كند به روزى داده‏شده جز روزى‏ دهنده؟مولایم اى مولاى من،تو جودمندى و من بخیل،آیا رحم مى‏كند به بخیل جز جودمند؟مولایم اى‏ مولاى من،تو عافیت‏بخشى و من گرفتار،آیا رحم مى‏كند به گرفتار جز عافیت‏بخش؟مولایم اى مولاى من‏ تو بزرگى و من كوچكم،آیا رحم مى‏كند به كوچك جز بزرگ؟مولایم اى مولاى من،تو راهنمایى و من گمراه،آیا رحم مى‏كند به گمراه جز راهنما؟مولایم اى مولاى من تو رحم‏كننده‏اى و من رحم‏شده،آیا رحم مى‏كند به رحم‏شده جز رحم‏كننده؟مولایم اى مولایم من،تو سلطانى
وَ أَنَا الْمُمْتَحَنُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمُمْتَحَنَ إِلا السُّلْطَانُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الدَّلِیلُ وَ أَنَا الْمُتَحَیِّرُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمُتَحَیِّرَ إِلا الدَّلِیلُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْغَفُورُ وَ أَنَا الْمُذْنِبُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمُذْنِبَ إِلا الْغَفُورُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْغَالِبُ وَ أَنَا الْمَغْلُوبُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَغْلُوبَ إِلا الْغَالِبُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الرَّبُّ وَ أَنَا الْمَرْبُوبُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْمَرْبُوبَ إِلا الرَّبُّ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ أَنْتَ الْمُتَكَبِّرُ وَ أَنَا الْخَاشِعُ وَ هَلْ یَرْحَمُ الْخَاشِعَ إِلا الْمُتَكَبِّرُ مَوْلایَ یَا مَوْلایَ ارْحَمْنِی بِرَحْمَتِكَ وَ ارْضَ عَنِّی بِجُودِكَ وَ كَرَمِكَ وَ فَضْلِكَ یَا ذَا الْجُودِ وَ الْإِحْسَانِ وَ الطَّوْلِ وَ الامْتِنَانِ بِرَحْمَتِكَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ .
و من آزمایش‏شده به بلاها،آیا رحم مى‏كند به آزمایش‏شده به بلاها جز سلطان؟،مولایم اى مولاى من تو دلیلى و رهنما و من سرگردان،آیا رحم مى‏كند به سرگردان جز دلیل و رهنما؟،مولایم اى مولاى من تو آمرزنده‏اى‏ و من گناهكار،آیا رحم مى‏كند به گناهكار جز آمرزنده؟،مولایم اى مولاى من،تو غالبى و من‏ مغلوب،آیا رحم مى‏كند به مغلوب جز غالب؟،مولایم اى مولاى من تو پرورنده‏اى و من‏ پروریده،آیا رحم مى‏كند به پروریده جز پرورنده؟مولایم اى مولاى من،تو بزرگمنشى و من‏ فروتن،آیا رحم مى‏كند به فروتن جز بزرگمنش؟مولایم اى مولاى من به من رحم كن به رحمتت‏ و به جود و كرم،و فضلت از من راضى شو،اى داراى جود و احسان و عطا و بخشندگى، به مهربانى‏ات اى مهربان‏ترین مهربانان.


شهيدان زنده اند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : .....
تاریخ : چهار شنبه 11 تير 1393
زمان : 23:33


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.