الهي ما از غافلانيم نه از كافران ، نگاه دار تا پريشان نشويم و در راه آر ، تاسرگردان نشويم.

پویا بهاری

الهي ما از غافلانيم نه از كافران ، نگاه دار تا پريشان نشويم و در راه آر ، تاسرگردان نشويم.


 الهی تا با تو آشنا شدم ، از خلق جدا شدم ، در دو جهان شيدا شدم ،

 نهان بودم و پيدا شدم.

الهي روزگاري تو را مي جستم خود را مييافتم، اكنون خود را مي جويم و ترا ميابم.

الهيگهي بخود نگرم گويم از من زارتر كيست ،

گهي بتو نگرم گويماز تو بزرگوارتر كيست.

الهيما از غافلانيم نه از كافران ، نگاه دار تا پريشان نشويم

و در راهآر ، تاسرگردان نشويم.

الهيگل بهشت در چشم عارفان خداست

و جوينده ي تو را بابهشت چه كار است؟

الهياگر بهشت چشم و چراغ است بي ديدار تو درد و داغ است.

الهياگر به دوزخ فرستي دعوي دار نيستم

و اگر به بهشت فرمايیبي جمال تو خريدار نيستم 

مطلوب ما بر آر كه جز وصال تو طلبكارنيستم.

الهييك دل پر درد دارم و يك جان پرزجر ، خداوندا اين بيچاره را چهتدبير؟

بار خدايا درماندم نه ازتو لكن درماندم در تو

اگر غايب باشم گويي كجايي ، وچون به درگاه آيم در را نگشايي.

الهيدلي ده كه شوق طاعت افزون كند

و توفيق طاعتي ده كه بهبهشت رهنمود كند.

الهينفسي ده كه حلقه ي بندگي تو گوش كند

و جاني ده كه زهرحكمت تو نوش كند.

الهيدر دل ما جز تخم محبت مكار و بر اين جانها جز الطاف

و رحمتمدار و بر اين كشتها جز بارانرحمت مبار.

الهيما در دنيا معصيت ميكرديم دوست تو محمد (ص) غمگينشد و دشمن تو ابليس شاد.

الهيهر كس بر چيزي است و من ندانم برچه ام

بيمم آنست كهكي دانسته شود كه منكيم؟

الهياگر توبه ، به بيگناهي است پس در اين جهان تائب كيست؟

 و اگر به پشيماني است پسدر اين جهان عاصي كيست؟

 

 

خواجه عبدلله انصاری

 


شهيدان زنده اند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: امام زمان...........، ،
نویسنده : .....
تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1393
زمان : 20:7


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.